-
Faktoring
-
Finansowanie pojedynczych faktur
-
Finansowanie podatków i ZUS
-
Finansowanie zakupów
-
Pożyczki
Na jaki rachunek bankowy trafią środki, o które wnioskuję?
Środki trafiają na numer rachunku, który znalazł się we wniosku. Numer ten znajdziesz w § 1. pkt. 2 umowy finansowania. Sam dokument znajduje się w Strefie Klienta, w zakładce „Panel informacyjny”, w sekcji „Dokumenty”.
Z jakiego banku wysyłane są od nas środki?
Środki wysyłamy z banków PKO, mBank oraz Santander. Jeżeli Twój firmowy rachunek bankowy zarejestrowany jest w PKO, środki zostaną wysłane z tego samego banku. Analogicznie wygląda sytuacja w przypadku mBanku i banku Santander. W pozostałych przypadkach środki przelewamy z mBanku.
Czy istnieje możliwość nadpłaty raty?
Tak, nadpłata raty spowoduje odnowienie limitu, nie ma jednak wpływu na wysokość prowizji.
Jak prawidłowo zatytułować przelew?
Wystarczy, że w tytule przelewu znajdzie się nazwa firmy oraz informacja, za który miesiąc spłacasz ratę. Przykład: “PragmaGO, rata za maj 2023”.
Gdzie znajdę numer konta potrzebny do spłaty rat?
Numer konta znajduję się w umowie, §2, pkt 2.