Search
Szanowni Klienci, w dniach 24.12 oraz 31.12 jesteśmy dostępni w godzinach 8:00 – 14:00.
Login do Strefy Klienta wysyłamy mailowo od razu po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przyznanie finansowania.
Jeśli chcesz znaleźć dokumenty wraz z przypisanymi im statusami, wejdź w Panel informacyjny, a następnie przejdź do zakładki Dokumenty.
Oto lista statusów wraz z wyjaśnieniami:
TKA – dotyczy rozliczenia udziału własnego; pojawia się, gdy faktura zostanie rozliczona.
TRN – dotyczy rozliczenia finansowanych wierzytelności; pojawia się, gdy faktura zostanie sfinansowana.
TNN – dotyczy rozliczenia wpłat niezgłoszonych; pojawia się, gdy przez odbiorcę zostały opłacone faktury, których nie zgłosił klient.
TFN – dotyczy rozliczenia obrotu nie finansowanego; pojawia się, gdy klient zgłosi fakturę i zaznaczy, że nie podlega ona finansowaniu.
KOMPENSATA – to zbiór wszystkich operacji z danego dnia.
Aby zmienić limit umowy, w Strefie Klienta przejdź do zakładki Umowy, a następnie kliknij w przycisk “zmiana parametrów umowy”.
Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika, otwórz zakładkę “Użytkownicy” i wybierz wniosek o dodanie użytkownika. W tym miejscu możesz także usunąć odbiorcę/dostawcę umowy.
Jeśli faktura jeszcze nie została zautoryzowana, zrobisz to, klikając przycisk “x” w zakładce “Dodaj fakturę”. Po jej autoryzacji jedynym sposobem usunięcia faktury jest zgłoszenie problemu do swojego Opiekuna lub do Działu Obsługi Klienta.
Taka informacja pojawi się w Strefie Klienta, w zakładce „UMOWY/UMOWY AKTYWNE”.
Należy zalogować się do Strefy Klienta, następnie wejść do zakładki „UMOWY/UMOWY AKTUALNE”.
O przyznaniu zaliczki faktoringowej i jej kwocie poinformujemy Cię za pośrednictwem SMS oraz w Strefie Klienta (informację znajdziesz w zakładce „PANEL INFORMACYJNY”).
Poprawność faktury najlepiej sprawdzić w momencie wprowadzania jej do Strefy Klienta (przed jej ostatecznym zatwierdzeniem SMS-em). Po wprowadzeniu dokumentu zawsze możesz skorzystać z podglądu w Strefie Klienta na liście faktur.
Wnioski rozpatrywane są do 3 dni roboczych. O rozpatrzeniu wniosku poinformuje Cię telefonicznie lub mailowo Twój Opiekun.
Skontaktuj się Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 32 450 02 22 lub mailowo, pod adresem: dok@pragmago.pl, aby złożyć prośbę o ponowną wysyłkę wiadomości e-mail.