Kiedy otrzymam pieniądze?
Środki wysyłamy do klientów w dwugodzinnych interwałach w dni robocze, w godzinach 8-16. Dzięki temu możesz być pewny, że Twoje środki zostaną wysłane do Ciebie nie później niż 2 godziny po tym, jak Twój odbiorca potwierdzi dokument. Pamiętaj jednak, że wpływ środków na Twoje konto zależy również od sesji bankowych.
Kiedy wpłata zostanie rozliczona?
Wpłatę rozliczamy po fizycznym wpływie środków na nasz rachunek bankowy. Księgowanie może potrwać od 1 do 2 dni roboczych.
Jak sprawdzić, czy wpłata od kontrahenta została odnotowana?
Wszystkie wpłaty po ich zaksięgowaniu są widoczne w zakładce Rozliczenia/Wpłaty w Strefie Klienta.
Czy środki wysyłane są przelewem ekspresowym?
Tak. Środki do kwoty 99 999 PLN wysyłamy przelewem Express Elixir. Jeśli Twój bank nie realizuje przelewów Express Elixir, kwotę do 20 000 PLN wyślemy za pomocą Blue Cash, kwotę powyżej 20 000 do 99 999 PLN przelewem Elixir, a środki od 100 000 PLN przelewem Sorbnet.
Niezależnie od kwoty przelewu, podczas zgłaszania faktury istnieje możliwość zaznaczenia opcji Sorbnet – jest to jednak usługa płatna dodatkowo.
Z jakiego banku wychodzą środki?
Środki wysyłamy z banków PKO, mBank oraz Santander. Jeżeli Twój firmowy rachunek bankowy zarejestrowany jest w PKO, środki zostaną wysłane z tego samego banku. Analogicznie wygląda sytuacja w przypadku mBanku i banku Santander. W pozostałych przypadkach środki przelewamy z mBanku.
O której odbywa się ostatnia transza finansowań?
Ostatnie przelewy realizujemy w dni robocze o godzinie 15:00.
Czy mogę zmienić numer rachunku bankowego?
Tak, aby zmienić numer rachunku bankowego, wypełnij wniosek i wyślij go na dok@pragmago.pl lub pod adres ul. Brynowska 72, 40-584 Katowice. Jeśli nowy numer rachunku znajduje się na Białej Liście, wystarczy wysłać na ww. adres mailowy prośbę o zmianę. Pobierz wniosek.
Kiedy zostanie odesłany udział własny lub kaucja?
Wypłatę środków tytułem udziału własnego lub kaucji realizujemy w dniu rozliczenia wpłaty.
Co się stanie, jeśli odbiorca spóźni się z płatnością?
W takiej sytuacji uruchamiamy monitoring należności. Kontaktujemy się z odbiorcą faktury w celu przypomnienia o spłacie. Dla Twojej firmy oznacza to konieczność uiszczenia opłaty za opóźnienie płatności.