Planujesz lub zrobiłeś zakupy firmowe i chcesz rozłożyć je na raty? Wypełniasz wniosek online, a PragmaGO® płaci za nie przelewem ekspresowym nawet do 100 tys. zł.
z finansowania zakupów online
Sprawdź, jak PragmaGO® pomogła Kubie!
Kuba prowadzi firmę. Dostał propozycję realizacji dużego kontraktu. Kuba nie ma wystarczającej gotówki firmowej, przez co nie może kupić potrzebnych materiałów.
Kuba wie, że rozłożenie kosztu na raty rozwiąże jego problem. Zamawia więc potrzebne produkty i zgłasza zamówienie do sfinansowania w PragmaGO®. Warunki akceptuje przez SMS.
PragmaGO® płaci za zamówienie Kuby przelewem ekspresowym prosto do dostawcy. Kuba nie martwi się o koszty i podejmuje się kontraktu, który przynosi mu duży zysk, a zamówienie spłaca w wygodnych ratach!
Brak gotówki na zakupy firmowe ogranicza rozwój Twojej firmy? Masz faktury kosztowe, które czekają na zapłatę, ale nie możesz ich opłacić, ponieważ czekasz na płatności od swoich klientów? Usługa finansowania zakupów od PragmaGO® to rozwiązanie, które pomoże Ci uporać się z problemami z płynnością finansową.
Korzystając z finansowania zakupów od PragmaGO®, zyskujesz limit zakupowy, który działa na zasadzie kredytu odnawialnego. Dzięki niemu możesz swobodnie spłacać swoje zobowiązania. Proces wnioskowania o finansowanie zakupów, weryfikacja i podpisanie umowy przebiegają całkowicie online. Wystarczy, że w formularzu wskażesz nam, za co mamy zapłacić i wybierzesz liczbę rat. My prześlemy przelewem ekspresowym pieniądze w Twoim imieniu na konto dostawcy. Zakupy spłacisz nam za 30 dni lub w dogodnych dla Ciebie ratach – 3, 6, 9, 12, 18, 24 lub 36 płatnych do 10 każdego miesiąca.
Po zaakceptowaniu przez nas wniosku należy zalogować się do Strefy Klienta, sprawdzić warunki cenowe i zapoznać się z treścią umowy. Aby zatwierdzić umowę, wystarczy wysłać kod SMS. Na podstawie zgłoszonej faktury zakupowej nadajemy limit w obrębie, którego można zgłaszać kolejne zakupy do finansowania.
W kilka minut dzięki finansowaniu zakupów od PragmaGO® możesz szybko i bezpiecznie zrealizować swoje cele biznesowe. Nie musisz się dłużej martwić brakiem gotówki czy tym, że Twój dostawca nie oferuje rat dla biznesu. Dzięki naszej usłudze finansowania zakupów możesz zamawiać produkty u ulubionych dostawców wtedy, kiedy tego potrzebujesz, a płatność za nie przesunąć lub rozłożyć na dogodną dla siebie liczbę rat.
Aby zgłosić fakturę kosztową do finansowania, wystarczy złożyć wniosek poprzez formularz zamieszczony na naszej stronie WWW. Proces finansowania odbywa się całkowicie online. Jeżeli jesteś już naszym klientem, pamiętaj, że kolejne faktury zakupowe, które chcesz rozłożyć na raty, możesz zgłaszać za pośrednictwem Strefy Klienta.
Do zgłoszenia wniosku potrzebujesz dokumentu potwierdzającego zakup. Może to być faktura, pro forma lub inny dokument od Twojego dostawcy. Oprócz tego konieczne będzie podanie Twoich danych kontaktowych, podstawowych danych na temat Twojej firmy oraz danych Twojego dostawcy.
W PragmaGO® nie ma żadnych ograniczeń co do tego, ile powinna istnieć firma ubiegająca się o finansowanie zakupów. Oferujemy nasze usługi zarówno dla nowopowstałych firm, jak i takich z wieloletnim doświadczeniem.
Koszt finansowania zakupów ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od ilości wybranych rat, kwoty finansowania oraz oceny kondycji finansowej Twojej firmy. W wysokość raty wliczony jest koszt usługi. Raty niezależenie od ich liczby są równe i spłacane do 10-tego dnia każdego miesiąca.
Faktura zgłaszana do finansowania powinna być przed upływem terminu płatności. W ramach usługi finansujemy faktury już od 500 zł.
Przy wypełnianiu wniosku po raz pierwszy należy dołączyć skan tylko jednej faktury lub innego dokumentu potwierdzającego transakcję. Po otrzymaniu maila z decyzją pozytywną kolejne faktury bez ograniczeń ilościowych można dodawać przez Strefę Klienta do wysokości przyznanego limitu.
Przelew do Twojego dostawcy realizujemy przelewem ekspresowym zaraz po zaakceptowaniu przez Ciebie warunków.
O raty dla biznesu w PragmaGO® może ubiegać się każdy przedsiębiorca zarejestrowany w Polsce, który posiada numer NIP.
Usługa finansowania zakupów nie wymaga podpisywania żadnej umowy, korzystasz z niej wtedy, kiedy potrzebujesz. Akceptacja warunków odbywa się poprzez SMS.
Po wysłaniu pierwszego wniosku Klient otrzymuje limit (maksymalnie do 100 tys. zł). Limit ten ma na celu ułatwienie zgłaszania kolejnych wydatków do finansowania. W ramach przyznanego limitu możesz poprzez Strefę Klienta zgłaszać dowolną ilość zakupów, którą chcesz rozłożyć na raty.
Tak, istnieje możliwość zmiany wysokości limitu przyznanego na finansowanie zakupów. By zgłosić chęć jego zmiany, zaloguj się do Stefy Klienta i wybierz opcję „Zwiększ limit” oraz wskaż kwotę, jaka Cię interesuje. Poprosimy Cię o podanie kilku dodatkowych informacji i przekażemy decyzję o zmianie limitu w ciągu jednego dnia.