Search
Drodzy Klienci, w najbliższy piątek 14.06.2024 r. jesteśmy dostępni w godzinach 8:00 – 13:00.
Podczas składania wniosku online możesz przesłać do sfinansowania pojedynczą fakturę. Po pomyślnym rozpatrzeniu wniosku przyznamy Ci dostęp do Strefy Klienta i limitu finansowania. Od tej pory kolejne faktury możesz dodawać bezpośrednio w Strefie Klienta, korzystając z przyznanego Ci limitu (za jego utrzymanie nie ponosisz dodatkowych kosztów).
Jeżeli masz stałych odbiorców faktur, sprawdź faktoring online, czyli finansowanie ze stałą umową z niższą ceną.
Tak, jest to warunek konieczny, abyśmy mogli poprawnie zweryfikować wysłany przez Ciebie formularz.
Nie, nasze usługi dotyczą jedynie transakcji pomiędzy przedsiębiorcami.
Minimalna kwota faktury, jaką możesz zgłosić do finansowania, wynosi 500 PLN lub 150 EUR brutto.
Nie oferujemy finansowania pojedynczych faktur na zagranicznych kontrahentów. Możesz jednak skorzystać z usługi stałego faktoringu online, by finansować sprzedaż zagraniczną.
Finansujemy faktury w PLN i EUR.
Finansujemy faktury do 8 dni przed upływem terminu płatności.
Finansujemy faktury do 8 dni przed Weryfikacja w BIK nie wpływa na zdolność kredytową, ale wysłane przez nas zapytanie będzie widoczne w systemie.terminu płatności.
Po tym, jak wypełnisz formularz, niezwłocznie przeanalizujemy Twoje finanse i podejmiemy decyzję – poinformujemy Cię o niej drogą mailową. Następnie wyślemy wiadomość z linkiem do odbiorcy faktury. Po kliknięciu w przycisk umieszczony w treści maila, Twój kontrahent będzie mógł potwierdzić zasadność finansowanej faktury. Pieniądze wysyłamy do dwóch godzin od momentu potwierdzenia faktury przez odbiorcę. Przelewy realizujemy w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.
Zgodnie z umową cesji, Twój kontrahent zostanie zobowiązany do opłacenia faktury bezpośrednio nam, w pełnej kwocie. Ty ponosisz koszty finansowania.
Możemy odrzucić fakturę w kilku sytuacjach, np.:
Jeżeli plik z fakturą nie jest zgodny z informacjami zawartymi w formularzu. W takim przypadku należy wprowadzić fakturę ponownie.
Jeżeli wartość faktury zgłoszonej do finansowania wykracza poza kwotę dostępnego limitu.
Jeżeli odbiorca faktury został przez nas negatywnie oceniony. W przypadku odrzucenia odbiorcy jedynym wyjściem jest wprowadzenie dokumentu wystawionego na inną firmę.
Nie. Jeśli wprowadziłeś pierwszą fakturę i potwierdziłeś swoją tożsamość przy składaniu wniosku, otrzymujesz dostęp do Strefy Klienta – panelu, przez który możesz dodawać kolejne faktury bez konieczności ponownej weryfikacji.