-
Faktoring
-
Finansowanie pojedynczych faktur
-
Finansowanie podatków i ZUS
-
Finansowanie zakupów
-
Pożyczki
Czy odbiorca informowany jest o cesji?
Tak, odbiorca musi wyrazić zgodę na cesję oraz potwierdzić fakturę, którą chcesz sfinansować. Finansowanie pojedynczych faktur jest formą faktoringu jawnego, a odbiorca jest informowany o cesji drogą mailową.
W jaki sposób odbiorca potwierdza fakturę?
Odbiorca faktury otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie wierzytelności. W wiadomości znajduje się przycisk. Po jego kliknięciu odbiorca zostanie przeniesiony do odpowiedniej strony, na której (po zapoznaniu się ze szczegółami) będzie mógł potwierdzić fakturę.
Kiedy odbiorca zostanie poinformowany o cesji?
Niezwłocznie po zatwierdzeniu przez klienta oferty kodem SMS.
Co się stanie, jeśli mój klient nie zapłaci?
W takiej sytuacji rozpoczynamy procedurę monitoringu płatności i kontaktujemy się z Twoim klientem. Zgodnie z umową, poniesiesz opłatę prowizyjną z tytułu opóźnień w płatności.
Jak sprawdzić, czy mój kontrahent potwierdził fakturę?
Taka informacja znajduje się w Strefie Klienta, w zakładce „Lista faktur”. Wybrana faktura zostanie oznaczona jako „zaakceptowana”.
Dlaczego trzeba czekać na akceptację faktury przez odbiorcę?
Akceptacja faktury przez odbiorcę oznacza, że wyraża on zgodę na cesję wierzytelności i potwierdza, że dana transakcja miała miejsce. Na podstawie potwierdzenia możemy uruchomić finansowanie, a w przyszłości – w razie potrzeby – windykować należność.
Ile czasu ma odbiorca na zaakceptowanie faktury?
Twój klient ma 7 dni na zaakceptowanie faktury – od tego, kiedy odbiorca zaakceptuje fakturę, zależy termin wypłaty środków.
Jak zmienić numer telefonu lub adres e-mail do zatwierdzania faktur/umów?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 801 020 130 lub napisz e-mail na adres bokonline@pragmago.pl.