-
Faktoring
-
Finansowanie pojedynczych faktur
-
Finansowanie podatków i ZUS
-
Finansowanie zakupów
-
Pożyczki
Kiedy dostanę login?
Login do Strefy Klienta wysyłamy mailowo od razu po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przyznanie finansowania.
Jakie są statusy dokumentów w Strefie Klienta?
Jeśli chcesz znaleźć dokumenty wraz z przypisanymi im statusami, wejdź w Panel informacyjny, a następnie przejdź do zakładki Dokumenty.
Oto lista statusów wraz z wyjaśnieniami:
TKA – dotyczy rozliczenia udziału własnego; pojawia się, gdy faktura zostanie rozliczona.
TRN – dotyczy rozliczenia finansowanych wierzytelności; pojawia się, gdy faktura zostanie sfinansowana.
TNN – dotyczy rozliczenia wpłat niezgłoszonych; pojawia się, gdy przez odbiorcę zostały opłacone faktury, których nie zgłosił klient.
TFN – dotyczy rozliczenia obrotu nie finansowanego; pojawia się, gdy klient zgłosi fakturę i zaznaczy, że nie podlega ona finansowaniu.
KOMPENSATA – to zbiór wszystkich operacji z danego dnia.
W jaki sposób złożyć wniosek o zmianę limitu?
Aby zmienić limit umowy, w Strefie Klienta przejdź do zakładki Umowy, a następnie kliknij w przycisk “zmiana parametrów umowy”.
Jak dodać nowego użytkownika do systemu?
Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika, otwórz zakładkę “Użytkownicy” i wybierz wniosek o dodanie użytkownika. W tym miejscu możesz także usunąć odbiorcę/dostawcę umowy.
W jaki sposób mogę usunąć zgłoszoną do finansowania fakturę?
Jeśli faktura jeszcze nie została zautoryzowana, zrobisz to, klikając przycisk “x” w zakładce “Dodaj fakturę”. Po jej autoryzacji jedynym sposobem usunięcia faktury jest zgłoszenie problemu do swojego Opiekuna lub do Działu Obsługi Klienta.
Skąd będę wiedzieć, że dodany przeze mnie odbiorca został zaakceptowany?
Taka informacja pojawi się w Strefie Klienta, w zakładce „UMOWY/UMOWY AKTYWNE”.
Jak sprawdzić dostępny limit?
Należy zalogować się do Strefy Klienta, następnie wejść do zakładki „UMOWY/UMOWY AKTUALNE”.
Jak sprawdzić, czy przyznano mi zaliczkę faktoringową?
O przyznaniu zaliczki faktoringowej i jej kwocie poinformujemy Cię za pośrednictwem SMS oraz w Strefie Klienta (informację znajdziesz w zakładce „PANEL INFORMACYJNY”).
Jak sprawdzić, czy dane faktury wprowadzonej do systemu są poprawne?
Poprawność faktury najlepiej sprawdzić w momencie wprowadzania jej do Strefy Klienta (przed jej ostatecznym zatwierdzeniem SMS-em). Po wprowadzeniu dokumentu zawsze możesz skorzystać z podglądu w Strefie Klienta na liście faktur.
Ile wynosi czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku o aneks? Gdzie mogę sprawdzić status swojego wniosku?
Wnioski rozpatrywane są do 3 dni roboczych. O rozpatrzeniu wniosku poinformuje Cię telefonicznie lub mailowo Twój Opiekun.
Gdzie mogę złożyć wniosek o ponowne wysłanie e-maila systemowego z prośbą o potwierdzenie faktur?
Skontaktuj się Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 32 450 02 22 lub mailowo, pod adresem: dok@pragmago.pl, aby złożyć prośbę o ponowną wysyłkę wiadomości e-mail.