-
Faktoring
-
Finansowanie pojedynczych faktur
-
Finansowanie podatków i ZUS
-
Finansowanie zakupów
-
Pożyczki
Lista faktur – czym jest?
W menu głównym Strefy Klienta znajdziesz sekcję “Lista faktur”. W tym miejscu sprawdzisz wszystkie istotne informacje na temat każdej ze zgłoszonych faktur. Używaj filtrów, sortuj wyniki, klikając w nazwy poszczególnych kolumn oraz korzystaj z opcji wyszukiwania „Na skróty”. W tej zakładce znajdziesz także statusy poszczególnych faktur. Informują one, na jakim etapie procesu znajduje się obecnie dana faktura.
Możliwe statusy faktur to:
Weryfikowana – trwa proces weryfikacji faktury, sprawdzamy poprawność zarówno Twoich danych, jak i wprowadzonego przez Ciebie odbiorcy.
Do uzupełnienia – należy uzupełnić zgłoszenie o brakujące dane, np. numer rachunku bankowego lub akceptację regulaminu.
Do akceptacji przez Ciebie – wymagane jest potwierdzenie wprowadzanej faktury kodem SMS.
Oczekująca – faktura oczekuje na potwierdzenie przez Odbiorcę.
Zaakceptowana – faktura zatwierdzona, oczekująca na realizację przelewu.
Sfinansowana – faktura, za którą środki już do Ciebie trafiły lub trwa ich księgowanie.
Spłacona – w pełni rozliczona faktura.
Odrzucona – faktura, która z powodu błędu (źle wprowadzone dane) lub upłynięcia terminu płatności nie mogła zostać sfinansowana.
Jak dodać lub usunąć zgłoszoną fakturę?
Pierwszą fakturę dodajesz poprzez wniosek online. Po zaakceptowaniu wniosku otrzymasz dostęp do Strefy Klienta. Aby wprowadzić kolejną fakturę, zaloguj się do Strefy Klienta i przejdź do zakładki “Dodaj fakturę”. Jeżeli chcesz usunąć fakturę zgłoszoną już do finansowania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 801 020 130 lub napisz e-mail na adres bokonline@pragmago.pl.
Czym jest zakładka „Rozliczenia” w Strefie Klienta?
To miejsce, w którym znajdują się wszystkie generowane przez system wpłaty (wpłaty odbiorców), wypłaty (przelewy wykonane z PragmaGO do Ciebie), e-faktury (faktury kosztowe) oraz noty księgowe.
Gdzie znajdę umowę współpracy?
Umowę znajdziesz w Strefie Klienta, w zakładce Panel Informacyjny, w sekcji Dokumenty. Skorzystaj z filtrów wyszukiwania, aby zlokalizować dokument na liście, a następnie kliknij przycisk [PDF] na końcu wiersza, aby otworzyć umowę.
Jak zwiększyć limit finansowania?
Możesz złożyć wniosek o zwiększenie limitu w Strefie Klienta. Zanim wydamy decyzję o zwiększeniu limitu, poprosimy Cię o wysłanie dodatkowych dokumentów, w tym PIT, KPiR oraz wyciągów bankowych z rachunku firmowego.