Category: Sprzedaż
-
Neuromarketing w e-commerce – jak wykorzystać tę technikę?
Optymalizacja w e-commerce w oparciu o badania naukowe to nie mrzonka, a przemyślane działanie strategiczne. Poznaj neuromarketing!
-
Ulga na ekspansję – jakie koszty obejmuje i kto może skorzystać?
Które koszty kwalifikują się do rozliczenia z ulgą na ekspansję? Kiedy można z niej skorzystać?
-
Dropshipping, czyli jak zacząć sprzedawać bez własnego towaru?
Nie masz własnego towaru, a chcesz założyć sklep internetowy? Dzięki dropshippingowi możesz to zrobić!
-
Sposoby zabezpieczenia wierzytelności – jak zawczasu zadbać o spłatę długu?
Jak zabezpieczyć wierzytelność, by uniknąć długotrwałych procesów sądowych?
-
Dumping cenowy – czyn nieuczciwej konkurencji czy skuteczna strategia?
Czy obniżki cen mogą być złe dla klientów i gospodarki? Tak, jeśli noszą znamiona dumpingu cenowego. Poznaj szczegóły!
-
Zarządzanie zwrotami w e-commerce – jak zmniejszyć koszty obsługi zwrotów i zadowolić klientów?
Prowadząc sklep internetowy nie unikniesz zwrotów. Sprawdź, jak prawidłowo nimi zarządzać!
-
Logistyka w e-commerce – modele logistyczne i jak wybrać właściwy?
Jak rozpocząć sprzedaż zagraniczną? Na co zwrócić uwagę, zanim zdecydujesz się na ekspansję i kiedy warto rozważyć próbę podboju innych rynków?
-
Revenue based financing: jak działa finansowanie oparte na przychodach?
Szukasz finansowania opartego na przychodach? Sprawdź, jak funkcjonuje revenue based financing i zobacz, czy to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy!
-
Cross-border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?
Jak rozpocząć sprzedaż zagraniczną? Na co zwrócić uwagę, zanim zdecydujesz się na ekspansję i kiedy warto rozważyć próbę podboju innych rynków?
-
Monitoring cen konkurencji – metody i narzędzia online
Chcesz wiedzieć, jak konkurencja kształtuje ceny i kiedy uruchamia promocje? Sprawdź, jak monitoring cen pomaga podejmować trafne decyzje i zwiększać zyski w e-commerce.