Category: Marketing
-
Sprzedaż na Facebooku – czy jest możliwa w 2025 roku?
Czy w 2024 roku wciąż można sprzedawać bezpośrednio na Facebooku?
-
Google Merchant Center, czyli kampania produktowa krok po kroku
Jak korzystać z Google Merchant Center, by stworzyć pierwszą kampanię produktową? Sprawdź!
-
Marketing wideo w e-commerce – jak wykorzystać filmy w promocji sklepu internetowego?
Jak marketing wideo może pomóc w promowaniu sklepu internetowego? Poznaj skuteczne sposoby!
-
Skuteczny content marketing – jakie treści cenią użytkownicy?
Sprawdź, co zrobić, by treści, które tworzysz dla swojej firmy, przynosiły spodziewane efekty!
-
Jak skutecznie promować firmę na rynku lokalnym w internecie i offline?
Jak promować lokalną firmę online i offline? Sprawdź dostępne metody!
-
USP produktu – czym jest unique selling proposition?
Co to jest unique selling proposition? Jak zaprezentować produkt, by zdobyć klientów?
-
6 sposobów na wykorzystanie AI w e-commerce
Jak wykorzystać AI w e-commerce? Sposobów jest wiele i warto je wypróbować!
-
Jak zbudować lojalność klientów?
Jak sprawić, by Twoi klienci chętnie wracali do Twojej firmy? Sprawdź, o co musisz zadbać!
-
Remarketing vs retargeting – czym się różnią i do czego służą?
Dowiedz się, jakie są główne różnice między tymi dwoma strategiami, a także jak można je skutecznie wdrożyć w ramach kompleksowej kampanii marketingowej.
-
Optymalizacja konwersji w e-commerce – poznaj skuteczne sposoby
Konwersja to nie tylko zakup produktu. Czym są mikrokonwersje i jak o nie zadbać? Sprawdź!