Archiwa: Poradnik
-
Cross-selling i up-selling w e-commerce – jak zwiększyć sprzedaż?
Sprawdź, czym jest cross-selling i jakie korzyści może przynieść Twojemu sklepowi!
-
Faktura dla firmy zagranicznej – z UE i spoza UE
Planujesz rozpocząć współpracę z zagranicznymi firmami? Dowiedz się, jak powinny wyglądać faktury wystawiane na kontrahentów zagranicznych.
-
Czym jest współczynnik konwersji? Jak uzyskać wysoką konwersję w e-commerce?
Czym jest współczynnik konwersji? Jak zwiększyć konwersję w e-commerce?
-
Podatkowa grupa kapitałowa (PGK) – co to jest, kiedy warto ją stworzyć?
Czym jest podatkowa grupa kapitałowa i kiedy warto ją założyć? Jakie korzyści przynosi?
-
Skuteczny lead magnet w e-commerce – jak pozyskać leady (i klientów)?
Czym jest lead magnet i jak wykorzystać go w procesie pozyskiwania klientów?
-
Zwolnienie z VAT dla małych firm w Unii Europejskiej – co się zmieni w 2025 roku?
Jakie zmiany czekają małe firmy w kontekście podatku VAT? Sprawdź, jeśli prowadzisz działalność transgraniczną!
-
Posprzedażowa obsługa klienta w e-commerce. O czym warto pamiętać?
Na czym polega posprzedażowa obsługa klienta i jakie korzyści przynosi?
-
Dyrektywa work-life balance – jakie zmiany w kodeksie pracy wprowadziła?
Pracodawcy mają obowiązek honorować przepisy dotyczące work-life balance. Jaki zakres obejmują?
-
Real time marketing – przykłady i definicja RTM
Co to jest real time marketing? Jak wykorzystać to podejście i odpowiednio reagować na bieżące wydarzenia?
-
Ustawa o sygnalistach – kogo dotyczy i kiedy wchodzi w życie?
Ochrona sygnalistów wchodzi w życie już w tym roku. Kim jest sygnalista i co znajdziemy w ustawie?