Marketing & Brand Manager (B2B Partnerstwa i Rozwój Marki)
Miejsce pracy: hybrydowo / zdalnie / Katowice
Spółka: PragmaGO SA
Marketing & Brand Manager (B2B Partnerstwa i Rozwój Marki)
Twój zakres obowiązków
Współtworzenie i realizacja strategii marki wspierającej rozwój partnerstw B2B.
Zarządzanie wizerunkiem marki w kanałach partnerskich (online i offline).
Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych z partnerami oraz kampanii wizerunkowych.
Opracowywanie i wdrażanie spójnych materiałów brandingowych (oferty, prezentacje, treści do kampanii, landing pages).
Koordynacja działań marketingowych we współpracy z partnerami i działami wewnętrznymi dla brandu pożyczkowego.
Identyfikacja nowych szans rozwoju marki w kanałach zewnętrznych i partnerstwach strategicznych.
Monitorowanie spójności komunikacji marki.
Analiza rynku, trendów, działań konkurencji oraz insightów rynkowych.
Zarządzanie budżetem marketingowym – partnerskim i wizerunkowym – oraz optymalizacja działań.
Współpraca z zespołami: digital, PR, sprzedaż, produkt, customer experience, design, martech, IT.
Nasze wymagania
Min. 3–5 lat doświadczenia w marketingu B2B, brand management lub marketingu partnerskim.
Umiejętność rozwijania spójnej strategii marki – od strategii po egzekucję.
Gotowość do podróży służbowych (3-5 razy w miesiącu).
Znajomość języka angielskiego (min. B2/C1).
Doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu kampanii marketingowych i wizerunkowych.
Zmysł estetyczny i dbałość o jakość komunikacji wizualnej i tekstowej.
Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków z danych marketingowych.
Samodzielność i umiejętność pracy projektowej w dynamicznym środowisku.
Wysokie umiejętności interpersonalne i prezentacyjne.
Doświadczenie w branży finansowej lub fintechowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
pracę stacjonarną lub hybrydową
lekcje j. angielskiego
kursy i szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
prywatną opiekę medyczną
Dlaczego PragmaGO?
Dynamicznie się rozwijamy – w IV kwartale 2024 r. nasze obroty wzrosły o 32% r/r – jesteśmy stabilnym pracodawcą.
Spełniamy najwyższe standardy – jako emitent obligacji publicznych oraz instytucja płatnicza podlegamy kontroli KNF, a w 2021 zostaliśmy przejęci przez Enterprise Investors – międzynarodowy fundusz, który współpracuje tylko z najlepiej zarządzanymi spółkami.
Dbamy o równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
Jesteśmy transparentni – regularnie w raportach giełdowych przekazujemy informacje na temat naszych wyników i działań, są one też monitorowane przez nadzór korporacyjny.