Category: Marketing
-
Skuteczny lead magnet w e-commerce – jak pozyskać leady (i klientów)?
Czym jest lead magnet i jak wykorzystać go w procesie pozyskiwania klientów?
-
Real time marketing – przykłady i definicja RTM
Co to jest real time marketing? Jak wykorzystać to podejście i odpowiednio reagować na bieżące wydarzenia?
-
Data driven marketing – czym jest marketing oparty na danych?
Czym jest marketing oparty na danych i jak wpływa na efektywność działań promocyjnych?
-
Customer Journey Map – co to jest mapa podróży klienta?
Sprawdź, jak sporządzenie mapy podróży klienta pomoże Ci w prowadzeniu biznesu!
-
Na czym polega marketing afiliacyjny i ile można na nim zarobić?
Jak zarabiać na polecaniu produktów i usług innych firm?
-
Narzędzia AI w e-commerce – jak zwiększyć efektywność e-sklepu?
Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie dzięki narzędziom AI!
-
Storytelling w e-commerce: jak skorzysta na nim sklep internetowy?
Jak opowiadać historie o sprzedawanych produktach?
-
Rebranding – jak się do niego przygotować?
Rebranding to złożony proces. Sprawdź, jak się do niego przygotować!
-
Przewodnik po Facebook Ads – jak zareklamować się na Facebooku?
Czy w 2024 roku wciąż można sprzedawać bezpośrednio na Facebooku?
-
Czym jest User Generated Content (UGC) i jak może na tym skorzystać Twoja firma?
Treści tworzone przez użytkowników mogą być bardzo skuteczne – sprawdź, jak wykorzystać ich potencjał!