BNPL od PragmaGO w bramce płatniczej Comfino

Usługa oferowana przez PragmaGO w ramach bramki płatniczej Comfino daje przedsiębiorcom dużą elastyczność  obejmuje finansowanie zakupu nawet do 100 000 zł. Klient ma możliwość odroczenia płatności na okres od 14 do 60 dni. Zaletą dla kupujących jest również brak zbędnych formalności  umowa podpisywana jest za pośrednictwem SMSa, w 100% online.

–  Bardzo cieszymy się z partnerstwa zawartego z PragmaGO. Płatności odroczone dla klientów biznesowych to innowacyjne rozwiązanie, które daje szereg korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedającym. Więcej dostępnych opcji finansowania zakupów to w konsekwencji większa konwersja i większa wartość koszyka dla sklepów – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA, odpowiedzialny za wdrożenie Comfino.– Z kolei dostosowanie płatności poprzez bramkę Comfino do punktów stacjonarnych pozwala przedsiębiorcom skorzystać z metody BNPL przy kasie w sklepie – zauważa Paweł Szukalski.

BNPL jest rozwiązaniem chroniącym kupujących przed fluktuacją cen na rynku wynikającą chociażby z sezonowości niektórych produktów. Przedsiębiorcy korzystający z możliwości odroczenia płatności mogą kupować towary w momencie, gdy ceny są najkorzystniejsze, nawet jeśli brakuje im akurat odpowiedniej ilości środków.

 Płatności odroczone w zakupach “na firmę” mogą już niedługo zupełnie zastąpić stosowany przez sprzedawców do tej pory kredyt kupiecki. Są one od kredytu bezpieczniejsze, ponieważ sklepy nie biorą na siebie ryzyka finansowego. Dostają środki od instytucji pośredniczącej w całym procesie, w tym wypadku PragmaGO – podkreśla Paweł Szukalski z Comfino.

  Uważamy, że przedsiębiorcy zasługują na tak samo wygodne i łatwo dostępne finansowanie jak konsumenci – bez skomplikowanych i długotrwałych procesów, z którymi spotykają się np. próbując pozyskać finansowanie w bankach. Nawiązanie współpracy z Comfino pozwala nam na stworzenie efektu synergii i dotarcie z ofertą finansowania do dziesiątek tysięcy drobnych przedsiębiorców, realizujących działalność zarówno online, jak i offline – dodaje  Danuta Czapeczko, Wiceprezes PragmaGO

Zobacz najnowsze aktualności:


  • PragmaPay i Merchant Cash Advance nagrodzone podczas CEE24 SME Banking Conference

    The Best Embedded SME Lending Solution in the CEE dla PragmaPay i Merchant Cash Advance


    To wyjątkowe wyróżnienie, które jest potwierdzeniem, że nasze usługi embedded finance wyróżniają się na tle konkurencji w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
    Więcej: The Best Embedded SME Lending Solution in the CEE dla PragmaPay i Merchant Cash Advance
  • PragmaGO większościowym udziałowcem rumuńskiej spółki Omnicredit

    Rozpoczynamy ekspansję międzynarodową


    Podpisaliśmy umowę nabycia większościowego pakietu w Telecredit IFN S.A. (Omnicredit) – rumuńskim fintechu, który tworzy digitalowe produkty finansowe dla sektora MŚP.
    Więcej: Rozpoczynamy ekspansję międzynarodową
  • Finansowanie PragmaGO dostępna dla klientów Moya

    Do grona naszych partnerów dołącza Moya (Anwim)


    Dzięki naszej współpracy, klienci flotowi zyskują dostęp do wygodnego finansowania bezpośrednio w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta MOYA firma.
    Więcej: Do grona naszych partnerów dołącza Moya (Anwim)